Last summer night!

Okej, sommaren 2012. Vet inte riktigt om jag kan kalla den sommar. Iallafall så är det måndag imorgon, skola, höst, ångest, sista året. Jag kan inte påstå att jag känner mig utvilad på något sätt. Har knappt haft någon svensk sommar. Inga sena sommarkvällar i kvällssolen, 22grader varmt även vid midnatt.. Det har som inte blivit så, vädret har inte varit sådant. Har jobbat i princip hela sommaren, sju och en halv vecka. Inget att böla över, har ju tjänat in bra mycket med pengar. Så får se det positiva i det hela, jag har två utlandsresor att se fram emot nästa sommar. Student resan, åh vad jag längtar!! hihi.

Denna halva vecka som jag fått njuta av svensk sommar och ledighet har varit kul iallafall. Bilbingo, Stinas stuga, sena kvällar med äventyr osvosv. Helt okej! Bra väder, har faktiskt varit på alder också.. Twice! Tänkte iallafall slänga ut nån bild från stinas stuga.

(Turklands bilderna kommer imorgon Jill, jag looovar!) hehe. Femtio år senare.......




















Kommentarer
Postat av: The Boss

Din lilla skit!!!!!! Imorgon ska dom vara uppe, annars är hämden ljuv så att säga.

2012-08-19 @ 23:01:51
URL: http://jillholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0