hej hej bloggen

Jahaja, hej jag har en blogg... Det visste jag väl, eh... jo.. hehe.. Eller kanske inte.

Jobbar för fullt nu på norrlandsmiljövård & jag trivs jätte bra där. Så allt rullar på.
I helgen var det Boden Alive som gällde och jag måste säga att det var helt ok. Vi spelade där i torsdags och jag tyckte att det var bra arrangerat. Man har ju inte så höga förhoppningar om Boden så det var roligt att överraskas för en gångs skull.

Söndag, alltså idag har jag bara varit allmänt bakis, fast inte på så sätt att jag mått dåligt utan det har bara varit en bakis dag.. Sovit, ätit, sett film, ätit och åter igen ätit. Som det ska vara med andra ord.



I want to do something crazy with you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0