As Jill Said, kaos i huvudet!

Allt är kaos. Vet inte vad det är med mig denna vecka.. Ex imorse, jag ställde klockan på halv 7, kommer inte upp ur sängen förns halv 8. Efter jag ställt mig upp från sängen känner jag som hur hela rummet bara snurrar, jätte obehagligt. Ländes nästan som att man skulle spy. Men när jag väl masat mig upp sätter jag mig och äter frukost framför tvn till kl 07.50. Vill tillägga att jag börjar 08.20... Så jag drar på mig nå kläder, sminkar mig sådär lagom fint hehe, tar gitarren och åker till skolan.

Så hela dagen har jag mått dåligt och varit yr, less och så otroligt jävla skoltrött... Pissdag, kaos & slöseri med tid. Bra beskrivning av min onsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0