Påväg mot en ny riktning

Nu börjar jag sakta men säkert bli helt frisk igen & jag kan inte vara lyckligare just nu för det & mycket annat. Denna halsfluss har varit den värsta jag nånsin varit med om, kunde inte prata på 3 dagar. Fick utöva mina teckenspråks-skills & skriva ner meningar på sms för att få fram vad jag ville säga. Men nu är det över & jag kan prata igen.

Idag är den den internationella kvinnodagen & den har firats med de absolut viktigaste kvinnorna i mitt liv. Hela dagen lång har vi umgåtts & haft as kul tillsammans. Skönt att få umgås lite som vänner också, inte bara som "arbetskollegor". Vi är så sjukt glada för att det är så många som har lyssnat & gett så bra respons på smakprovet från plattan. Det är verkligen jätte roligt & höra. Vi hat hunnit blivit omnämnda i två musikbloggar & det känns ju så klart as fett. Jerry Bomans fina blogginlägg var så underbart härligt att få läsa. De är som att han verkligen har förstått det som vi känner & vill förmedla med låten Norah. Det känns så bra att vi kunnat förmedla ett budskap som har berört någon annan. Coolt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0