don't let me go

varför känner jag så här? varför gråter jag så fort jag blir ensam?
jag har ingen aning om vad det är som gör att jag känner så här.
menar, ingenting har ju hänt, allt i mitt liv är ju typ helt perfekt!
ändå blir det såhär... varför? jag mår skit just nu... utan anledning, kan det vara såå?
det känns som om jag flyger med brutna vingar.
det gör ont i hjärtat och jag vet inte varför, jag försöker lista ut vad det är men jag kommer ingen vart.
can a heart be so broken without a reason?
känns som om allt är påväg neråt igen, jag får den känslan.. jag behöver närheten som säger att du älskar mig.
jag hatar att deppa, det är det värsta som finns! usch, det suger.
allt är som sagt bra när jag inte är ensam. jag kan inte säga att jag alltid är så här deppig när jag är ensam men ibland kommer det stunder när allt är åt helvette. alla mina tankar blir deppiga, allt blir såå jobbigt att tänka påå!
men jag har underbara vänner som gör livet värt att levaa! sen har jag en pojkvän som älskar mig...
jag har en underbar familj, allt är bra. vad är felet? jo, jag är felet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0