fredag, lördag, söndag

 tjena!
förlåt för dålig uppdatering ;s Har bara inte varit hemma på ett tag.
I fredags var jag med jillen på stan och köpte hårfärg, sen slingade vi mitt hår.
På kvällen så var jag med lina, jill och david :-) vi gjorde typ inge spec men jaa, vi hade kul!
I går så var jag med älsk i storforsen och myste. Det var väl roligt, elr det är alltid roligt i storforsen.
Så mysigt, man kan aldrig bli less på att vara där och se saker. Har varit där varje år i hela mitt liv, blir aldrig less.
Så där var vi till typ halv fyra, då rullade vi oss tbx till boden.
Sen for vi direkt till rasmus och där var jag sen hela kvällen/natten. Svin mysigt.
Vi bastade, snackade och bara myste påå, sov osv =)
Sen kom rasmus mamma och väckte oss typ vid 9 haha, fast vi somna om till kvart över tio=)
Sen gick vi upp och käka frulle, sen hjälpte jag rasmus att packa lite, eftersom han flyttar till kalix=(
Fast han kommer hem på helgerna, tur det!
Vid tre åkte jag hem, var hemma i en halvtimma och sen drog jag till pappas mormor och fira henne, tror hon fyller typ 86 elr nåå. Haha så jävla cool tant, man skulle kunna tro att hon typ är 20 xD haha.
Sen for jag hem och städa mitt rum, sen kom Jill, Lina, Stina, Signe och Lisa. Så då drog vi till signe och fika.
Nu sitter jag här och skriver, lyssnar på musik osv.
Ska fan gå och lägga mig... är ju skola imårn -.-
Aja slänger ut lite bilder osv =)
Ha det bra!


slingning på g ;b

hatt provning :b

storforsen

älskling =)

<3<3

storforsen

haha lite flummm bild, men jag älskar dig <3


tänkte bara skriva lite om sommaren.
som sagt sommarn är över, sommarlovet är slut. Nu är det tbx till plugget och vintern.
Inte så roligt =/ faan! Aja, jag har haft en svin bra sommar.
Ska lägga ut lite bilder och sammanfatta sommaren! =)


finspång

grekland

stockholm

llinas stuga <3

alder, <3

jag och gubben min <3

jag och jill i siknäs!

pdol med älsk.

spelning med gänget=)

davids stuga=)

lk =)

jillens stuga
 
sommaren 2009 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0