fredag

tjennna!
Nu kom jag precis tbx till firman, hehe, har varit i luleå idag med.
Vi hade bara 5 jobb idag så det har varit lugnt. Var och käka lunch på baan thai, gött (y)
Ska snart  åka hem, ska bara på ett jobb till här i boden på prinsgatan.
Sen ska jag packa, äta och sen ska vi dra till jillens stuga familjen och signe.
Jag och signe sover över där till imårn. Fan vad härligt!
Såå nu är jobb veckan över och jag får snart lööööön! =) Fan vad nice!
Aså jag har lite beslutsångest, vet inte om jag ska köpa en ny telefon eller allt annat, nivet kläder osv. vad tkr ni?
hjälp mig att bestäma lite här x) haha.
Imårn ska våran familj till hannas familj och käka middag, blir ganska nice tror jag.
Sen på söndag ska jag äntligen få vara med rasmus. Var en vecka sen sist, så han saknar jag.
Fast det är bra träning att vara ifrån varann, eftersom han snart flyttar till kalix.
Aja ska kilaa nu, skriver när jag kommer hem imårn.
Ha det bra!

slänger ut en skön låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0