lördag

tjatja!
Idag har jag sovit<3 ! haha, fan vad skönt det var. For ju till jills stuga igår kväll och sov över, det var svin kul som vanligt.
Först när vi kom dit fikade vi, mamma och pappa följde med och fika också. Mycket trevligt! =)
Efter det så gick vi in i sovstugan och spela lite gitarr och snacka. Haha, vi snackade typ om hel konstiga saker aså.
Som typ, döden, gud, hur jorden och människorna skapades, andar och massa skit. Vi satt typ och snacka om det i över en timma, ganska intressant ändå, liksom vad händer när man dör? ingen vet. Typ emo snack.
Sen gick jag, signe, jill och julia och bastade och badaaa :-) Var ganska kallt i vattnet ;s
Efter bastandet gick vi och poppa popcorn och såg raise your voice.
Ska slänga ut lite bilder från stugan.

vackert :b

pappa och bosse :-)

folket ^^

sööt rövar!

Ikväll har jag varit på middag hos hannas familj. Det var super nice!
God mat, framför allt kladdkakan! ;b
Sen har vi typ hoppat studsmatta, spelat gh, kollat i foto album och klätt ut oss till super fjortisar.
hahah det var roligt, haha, vi har damp!
Nuu har jag just kommit hem, sitter och snackar med jillen och sigge i telefon!
Skulle tydligen skriva att jill är unik och signe är kul! haha? dampbarn.
Ajja, slänger ut lite bildeeeer från kvällen ;b


matttee grillar

söööt ida!

mats och danne

fjortisss emmah

fjortis hannnah

hahahah!

hannas skrivbords underlägg :-)

friends forever! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0