lördag

tjjena!
har inte skrivit på ett tag men jag har haft fullt upp och inte varit hemma såå ja.
I torsdags var jag på lk och kollade på rixfm festivalen! (y) Jätte kul, jag och jill skrek som jävla as x)
Tyckte inte det var så bra artister men det var ändå roligt..
Glömde min kamera så har inte knäppt nå bikder :(
Sen sov jag över hos jill till fredag.. då var det bra väder så vi drog ¨på björknäs ett tag.
Efter det åktejag och klippte mig, sen drog vi till jillens stuga :-) Där var det mysigt!
Vi åkte ut med båten och bastade på kvällen.
Sen gick vi in till våran stuga och såg one tree hill! Fyfan va bra de är!!
Idag vaknade vi typ ett :-) Skönt att sova! Så vi gick upp och fikade, sen drog vi hem.
Nu ska jag göra mig i ordning och fara till lk med jill och ullis! Roligt!
Sen efter det sover jag hos jill i stan!
Aja slänger ut nån bild..
Ha det bra!


martin stenmark! :-)

jillen

:-)

fin utsikt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0