lördag/söndag

helllloo!
igår var jag på lk med jill och ullis som sagt, var skoj! :-)
Vi såg Markus Fagervall och Kevin Borg, Markus är ju grym live aså. Synd bara att det var så lite folk typ.
iaf 20.00 började maruks spela och det höll på i ca 40min, efter det kuta vi vidare till Kevin.. Såg inte allt men de jag såg var bra. Han har ju en jävligt bra röst, skön att lyssna på.
Efter det köpte vi lite karusell biljetter och åkte lite roliga saker. (staardance och batman)
Det är verkligen så härligt att åka karusell, jävligt skönt.
Sen gick vi bara omkring och chilla lite. Vid halv tolv åkte vi hem med Samuels pappa tbx till boden.
Jag sov över hos jillen igen, så när vi kom till lägenheten kom david förbi en sväng.
Vid 5 somnade vi och sov till klockan ringde (10.00) Jävligt jobbigt att kliva upp måste jag säga.
Men det var bra väder idag så vi drog till alder, där solade vi och bada. Elr jaa, det brukar man väl göra där x)
Vid 16.00 tiden åkte vi hem. Då duschade jag, fixade mig och sen drog familjen och åt på bränna (y) Gott var det.
Dirr efter det åkte jag till rasmus, så jag har tillbringat min kväll i degerbäcken med min älskling.
Vi gjorde inte så mkt, chillade umgicks.
Mamma kom och hämtade mig klockan elva typ, sen när jag kom hem gick jag över till lina.
Där träffade jag Jill, Signe, David och Ejjan. Satt och snackade med dom ett tag sen gick jag hem.
Har suttit och spela lite gitarr faktiskt, kom på nån skön melodi. Har redan text klart, så vi får se va det blir av det.
Nuu tänkte jag bara skriva klart osv och sen gå och lägga mig =) Ska fan försöka komma uoo 10.00 imårn. Får se hur det går haha (y) aja, jag slänger in lite bilder.
Ha det bra!


markus fagervall :-)

kevin borg!

jillen köpte sockervadd ;b

ullis, jag och jilll <3

vi gillar sockervadd (y)

såå jävla kuuuul

alder idag med jilll :-)

Kommentarer
Postat av: snuttis knutte

du har ju börjat skriva väldigt långt faktiskt! =) trevligt inlägg! väck mig imorn sötnos ;D <3 pussssssssssss

2009-08-04 @ 03:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0