måndag

tjenare!
Skrev inte igår för att jag har sovit över hos rasmus :-) Det var mysss!
Igår var jag, jill, lina, signe, pontus, tim och rasmus upp på berget och grilla lite, fett kul.
Dock så var det jävligt jobbigt att cykla hela jävla vägen upp. Haha, det blev många pauser!
Efter ett tag kom ejjan och david upp en sväng, haha, dom var så jävla lata så dom körde upp hela vägen upp på berget.
Fyfan, man behövde typ gå 100m, men det orkade dom inte.
Vi var dära tills typ nio, sen börja vi cykla hem.
Men är inte hemma ännu så jag skriver mer när jag kommer hem, då lägger jag ut lite bilder åxå.
Btw, min kamera gick typ fett sönder igår, jävla skit.
Aja, skriver senare.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0