måndag kväll

tjenare!
Har varit hos älsklingen hela dagen idag, vi har sovit, (eftersom jag sovit över) sett film, osv=)
Sköönt att få spendera mkt tid med honom, liksom kommer ju inte träffas så mkt i höst.
Pappa kom hämta mig vid halv nio och sen drog jag dirr till david och chilla ett tag.
Haha, det va lite kul, signe skulle testa spela nå zombiespel på davids dator.
Man skulle typ skjuta ihjäl dom osv, hon va fan bra, men det såg lite roligt ut dock. Haha, signe är som hon är :p
När klockan börja närma sig tolv cykla vi hem, var grymt jobbigt eftersom jag lånade jills jävla 24tum.
Fyfan fick typ sitta dubbelvikt på cykeljäveln -.- haha, plus att jag har så jävla mkt träningsverk sen allt tränande.
Var kallt och mörkt, lite läskigt ;s
Imårn ska jag och tjejorna på inne badet! WOHOO fan va skoj! Sen på kvällen jag vi umgås med david.
Aja, ska kila i säng faktiskt, är helt slut! Slänger ut lite bilder från igårkväll.
Ha det bra!


jag och jilll <3

en stolt emma!

rasmus och pontus :-)

rasmus fixade upp elden, =)

signe, lina tim :-)

dampbarnen, :p

älsking! <3

hhaha ejjan och david skulle envisas med att få upp bilen
hela vägen upp, x) lataa jävlar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0