måndag

tjoo!
nu sitter jag här på jobbet och snackar med jill i tele och skriver lite blogg :-)
hehe, var ganska jobbigt att stiga upp i morse halv sju men det är ändå skönt.
har typ lyssnat på rix morgonzooo hela morron, just nu spelas ''pokerface'' upp i radion ;-b
har faktiskt städat, torkat av, damsugit filter på 22st avfuktare idag, (stolt!)
nuu ska jag gå på frasses med jillen och käka lite lunch! fan så gott.
i helgen har jag varit med kompisar, badat, varit i jillens stuga och varit med älsklingen!
kom hem igår från jills stuga, orkade inte lägga ut nå bilder dåå.
men så fort jag har tid ikväll så tänkte jag lägga ut lite roliga bilde osv :-)
ikväll ska jag nog repa med tjejornaa, fast utan lina dåå, hon är ju och schteeker i bulgarien. härligt!
ajaa, nu ska jag dra och fetta mig på frasses med pillen :b
ha det bra!
slänger ut en härlig partyylåt som hjälpt mig genom dagen x) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0