måndag/tisdag/onsdag

tjenatjena!
Har inte skrivit på ett tag, har inte haft tid.. Har inte haft lust att sitta inne och döö vid datorn..
Jag har inte gjort nått spec faktiskt, bara badat hela dagarna :-)
I måndags repade vi lite grann, svin kul! Har gjort en ny låt :d
Sen igår spelade vi brännboll och va hos jill. Sov över dära åxåå.
Idag har vi schteeekt på alder, sen efter det har jag varit ute och sprungit 4km! Fan vad stolt jag är!
Efter det for vi och kolla på davids brors match, sen åkte vi till badstranden och tog ett kvällsdopp :D
Signe har klippt david ikv åxå, blev fan fint. Haha, sen fikade vi bullar och massa gött (y) Jag tkr om fika!
Imårn blire alder tror jag, sen typ vara med gänget x) haha.
Jag slänger ut lite bilder iaf. Orkar inte skriva mera...
Ha det bra!


lockade håret :-)

you mean everything to me!

häär är vi glada! :-)

jill gjorde god glass :-)

söööt jävel!

alder idag!

jilll :)

najjjsa brudar :b

Kommentarer
Postat av: Lina

Klart du älskar fika gumman ;) who doesnt?<333

2009-08-06 @ 14:29:27
URL: http://liinnna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0