onsdag

Tjennnna!
Idag har jag fan varit duktig! Gick upp typ 10.20, fixade mig käk, såg lite tv osv.
Sen klädde jag på mig, vid 13.00 kom jillen coh sigen till mig. Då sprang vi 4,5km ungefär!
Fyfan vad duktig jag känner mig. Sen körde jag och signe styrke träning och pilates, det var fett jobbigt.
Kändes som om min mage och mina ben skulle döö aså, usch vad jobbigt. Men det är värt det.
Sen följde jag mamma och handla lite, åt lite mat osv:)
Ikväll har jag repat med tjejorna, fast, det blev inte så mkt repande egentligen haha. Men lina lärde väl sig ngt iaf.
Sen tjocka som vi är bestämde vi oss för att baka chokladkladdmuffins :D
Det blev jävligt gott kan jag fett säga, mums;D Pappa tyckte dom var svin goda.
Haha jag åt 4st ;s fet jag är. Hjälper ju skit mkt att jag tränar, not.
Nuu sitter jag här och lyssnar på musik, ska snart gå och lägga mig, ska fan upp 9 imårn.
SKA TILL LULEÅ OCH SHOPPA!!!! TAGGA!!!!
faan vad nice, ska köpa:
- jeans
- skor
- underkläder osv
- hårfärg
- lite smink
- kanske nå örhängen om jag har råd
Så det blir nog kuyl. Ska dit med lina, jill och sigge. Otroligt härliga människor btw.
Finns inga bättre vänner i hela världen! <3
Ajja, ska nog kila i säng nuu.
Ha det bra!


älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0