onsdag

Är sjuk idag, inte så kul :( Menar, har ju fan spelning i helgen och allt, då får jag ju inte vara sjuk.
Sen ikväll måste vi ju repa också..  Vi måste seriöst göra det!!
Vi har 3 nya låtar att lära oss till på söndag ;s Två egna och en cover..
Nu sitter jag och tittar på Project runaway säsong 2=)

Sen efter det så ska jag nog se lite one tree hill igen =) Är på säsong 4 nuu.
Aså jag fattar inte den människan som inte tycker att one tree hill är bra aså ;s
Det är verkligen den bästa serien som någonsin har gjorts..
Man gråter ju till nästan varje avsnitt, man blir så glad av att se det!
Haha, när jag ser på det så känns det typ som om jag är med själv, man blir så inne i vad som händer.
Fast man blir lite ledsen av att typ inte Nathan och Haley är tillsammans i verkligheten tex, dom är ju typ gjorda för varann.
Nathan är så jävla snygg aså, nog för att lucas också är det men nathan är ju lätt snyggast!! :p
Aja, nu tänkte jag se lite oth och försöka bli frisk! (y)


Kommentarer
Postat av: mama

Emma!!!!! SNUTTEBULLAN mammas! Skolan är väl härlig!!! Kram Obs! Inte skjuta nån....



2009-08-29 @ 21:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0