onsdag

tjatja!
Nu sitter jag på firman, har varit i luleå hela dagen och jobbat=) Jag och pappa har varit runt på massa ställen och fixat.
Har nyss varit och köpt en LOKA jordgubb men guava, svin god :D
Idag var det lite lättare än igår att stiga upp, men det är fortfarande skit jobbigt ;s Men, det är värt det.
Nu ska jag typn städa nåra till avfuktare tror jag sen får jag väl sluta efter ett tag eller nått om jag har tur;b
Ikväll ska jag typ repa tror jag, fan vad roligt!
Igår repade vi åxå, jag och jill gjorde klart ännu en till låt igår. en egen faktiskt.
Vet inte vad den ska heta än men vi kommer nog på det ikväll.
Låten är jävligt bra, men kommer bli bättre när pianot och basen kommer in åxå.
Så nu har vi tre nya låtar till spelningen, nice! Nu börjar det äntligen gå framåt för oss (y)
aja, jag kanske skriver mera ikväll om jag inte är för trött x)
ha det bra!

slänger ut en as bra låt ocksåå, love the fray!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0