tisdag

hejj!
Idag har jag varit på inne badet med girlsen ;b Var trevligt, dock så satt vi typ 80% av tiden i bubbeln.
Haha och 20% i resturangen och chilla. Gott med mat btw,
Såå när klockan typ var 4 cyklade vi hem, då satte jag mig vid datorn ett tag.
Sen gjorde jag mig i ordning och drog med lina på ica :D
När vi kom tbx vara bara på med pyamasen och se dolt under ytan men gänget :b haha läskigt ;s
Efter film tittandet drog vi in till stan och träffa ejjan och martin (tror han heter det om jag inte lider av minnesförlust).
Sen drog vi och grilla på gruvberget, kallt ;s
Nuu kom jag typ nyss hem och jag funderar ärligt på att gå och lägga mig aså x) Fan vad skönt!
Aja slänger ut nån bild. GODNATTTTT!
ha det bra!


nordpoooooolen ;D

drog och köpte en monster, fan va äckligt.
men ändå gott x)

Kommentarer
Postat av: Liinaaaaaaaaa

vad fn bloggdesign du skaffat gummzi det artar sej ;) älskar dej<333

2009-08-19 @ 16:11:37
URL: http://liinnna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0