tisdag

Fyfan vad skolan suger skit! Så jävla tråkigt, har fan redan börjat med vanliga lektioner.
Har haft matte med fitt ... det kommer fan sluta med att jag skjuter henne! -.-
Har typ vart sjuk osv hela jävla dagen, har inte orkat ett skit.
Får se om jag orkar gå till skolan imårn aså.
Jag är så trött osv. Känns inte bra att komma tbx till skolan. ;s
Fyfan!
ikväll ska jag bara ta det lugnt och se one tree hill typ men lina, måste vila eftersom jag typ är sjuk ;s
Imårn äre ju skola igen om jag orkar, fast då har vi sovmorgon till typ 10.40, tur det=)
aja, ska hjälpa jill fixa sin blogg header nuu =)
ha det bra!


jävligt bra låt, bra att lyssna på om man är sur x) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0