tisdag

hejjsan!
nuu är jag vaken, fyfan, klockan 07.40 ;s shit, idag var det verkligen jobbigt att stiga upp.
idag ska jag typ städa kontoret och hyra ut avfuktare om det är ngn som behöver det=)
efter det så ska jag ut och äta med jillen sen kommer hon nog vara med mig här på firman och sällskapa mig lite grann.
annars blir det så tråkigt, kommer att vara själv hela dagen för att pappa ska iväg till luleå hela dagen.
igår kväll repade vi ju, så en av låtarna som vi lärde oss heter feel this, jätte bra låt men svår. det är en cover.
vi måste öva mkt på den, när den är klar kommer den nog bli super bra!
tycker det är roligt att repa när det går bra, jag har verkligen fått en kick i arslet haha, jag får jätte många ideér hela tiden!
det är ju tur, vi behöver det. vi måste göra mer låtar!
aja, jag slänger ut låten vi håller på att lära oss! =)
ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0