torsdag

hejj!
Kom just in på firman igen, har varit ute och jobbat lite här i boden. Farit runt till olika vattenskador osv:-)
Blev inte så mkt jobb idag, bara 5st. Men har ändå jobbat i typ 4 tim.
Nu ska jag snart cykla hem och chilla.
Fan vad skönt, då ska jag ta en dusch, elr jag kanske ska träna lite? Jo, det ska jag fan göra.
Idag var jag och pappa in på dialect, fundera på att köpa en ny telefon fan.
Min börjar vara lite stilen, antingen köper jag en ny telefon eller så måste jag lämna in den jag har för att den dampar
typ exakt hela tiden. Det är jävligt irriterande. Skulle sitta fint med en ny telefon.
Har just tryckt i mig en grillkorv, var ganska gott, jag brukar verkligen hata korv, men idag gick det bra!
ajja, ska väl börja cykla hem!
ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0