torsdag

tjatja!
Idag har jag varit i luleå! Jävligt roligt, fast det är inte roligt att pengarna tar slut :(
Det gick snabbt att hansla upp 1000kr, fick inte heller så mkt för de. Menmen.
Jag köpte typ inte heller det jag egentligen skulle :/ Hade inte råd med allt :(
Har köpt:
- jeans leggings från bikbok
- ''skin'' jeans leggings från JC
- en randig tröja från GinaTricot
- ett par skor från H&M
- ett par örhängen från Glitter
Det var typ allt ;s Skulle behövt en bh och lite smink och hårfärg ;s men nej, tydligen inte.
Ikväll har jag varit med jill, signe och ludde =) Vi gjorde inte så mkt, chilla.
Såg hitta nemo, haha den filmen är så gullig. Härlig humor! Kan aldrig växa ifrån den filmen.
Imårn ska jag kanske fara och köpa hårfärg, hoppas jag hittar nå pengar nånstans :b
Hehe jaa, nu ska jag gå och sova. Ska fan försöka sova ut imårn, sköönt!
Slänger ut nn bild från shoppingen.
Ha det bra!


liiina <3

jill testar skor

jill har beslutsångest x)

den där väskan är ju så snygg, vill ha!

signe har storshoppat ;b

de jag köpte :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0