torsdag

tjjenare!
Är sjuk idag med, elr jag har inte feber men har ont i halsen och är jävligt förskyld osv..
Så stannade hemma en extra dag så att jag skulle vara på den säkra sidan.
Har just sett one tree hill, är som sagt på säsong 4.
Idag ska jag nog bara ta det lugnt osv, se tv.
Ska snart gå och göra lite plättar, mums! =) Sen ska jag nog fortsätta se lite one tree hill.
Fundera på att gå och ta en dusch så man känner sig lite mer fresch you know.

Ikväll ska jag spela in typ en ''video'' med david =) Får se vart osv, om det ens blir vill säga. Får se.
Annars ska jag väl bara ta det lugnt ikväll också, så jag kan dra på skolan imårn.
Är ju klassfoto imårn ;s haha, fyyyyy, hatar det! Man ser alltid så sär ut x)
Aja, jag tänkte slänga ut lite musik som jag lyssnar på just nu =)


 

Kommentarer
Postat av: emma

krya på dig!

2009-08-27 @ 22:18:51
URL: http://emmanilss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0