torsdag

hallå!
Jaaa, idag har jag varit och badat såklart på alder! var inte jätte bra väder, fast varmt. Solen var inte framme mkt men..
Jag och jill tvingade david att gå till alder, så kom han till hängbron.. sen såg han att den var avstängd. haha,
Då for vi och hämtade stackarn, haha, strakt gjort att gå nästan hela vägen till alder. Det hade jag aldrig gjort^^
Vid halv 5 tiden åkte vi hem, tog en dusch, sen började det åska som faan ;s Det varade inte så länge dock.
Sen gjorde jag mig i ordning och dorg till siggggge ;b
Vi skulle fira david idag, han fyller 21, fast inte förns om en vecka egentligen. Lina ska ju till bulgarien såå vi firade i förtid.
Lina bakade tårta och vi andra dukade och gjort fint :-) David visste inte att vi fixat allt detta.
Gulligt att se hans min när han kom:b haha.
Vi hade köpt tvåå saker och gjort ett kollage typ, elr Lina gjorde det. Hoppas han blev glad, elr jag vet att han blev det.
Sen satt vi bara och snacka lite, drog till mig sen efter ett tag.
Titta lite video osv. Vid 12 tiden for lina och jill hem.
Så då for jag och signe ut och åkte lite med david:-) mysigt!
Nuu har jag just kommit hem, ska snart gå och lägga mig! Slänger ut nån bild från kvällen.
Ha det bra!


me und jillll

våran cooola tårta ;b

duukning :b

david öppnar presenter :-)

haha?

bäst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0