förlåt för dålig uppdatering ;s

Har varit ganska upptagen hela veckan, har inte haft tid och lust att skriva ngt i bloggen.
Har pluggat som ett as, haft rep och andra saker.

Igår var det ju lucia på skolan, vi spela med bandet och sen sjöng vi i kören.
Det gick väl bra, var inte ett dugg nervös elr ngt alls, så det va bra.
Lucia kören är ju som den är. ingen sjunger typ, men det dög väl.
Sen var vi och lussa på röda korset också, det gick lite bättre.

Igår kväll var jag hos jillen men lina, david, signe och ejjan.
Vi titta såklart på idol och det var ju inte en överaskning att erik vann.
Fast jag röstade ändå typ tre gånger, det var de värt! :)
vinnar låten tycker jag faktiskt var mkt bra, lite lik halo men beyoncé men den var helt okej.



Idag har jag varit på stan med stina och jossan och sålt fika till klassen.
Eftersom vi ska till polen så behöver vi jobba in så mkt vi bara kan!
Det gick bra, vi fick sålt ganska mkt, typ 12 påsar elr ngt på två timmar, så tkr vi jobbat på bra.
Klockan två kom viktor och oskar och bytte av så jag och stina fick dra hem.
Det blev ju svin kallt att stå ute stilla i typ två timmar ;s

Ikväll ska vi ju till älvsbyn och spela med david.
Tror att det blir jätte kul, vi spelar typ 22.00 så hoppas det är mkt folk!
Sen blir det väl att åka hem och sova osv :D

Imårn ska jag vara med rasmus hela dagen!! :)
Saknar honom jävligt mkt, så det kommer nog bli super roligt!
Vet inte vad vi ska göra, kanske se en film och chilla på!

Nu ska jag duscha och göra mig i ordning för avfärd.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0