fredag

Jaa, igår var det ju julafton. Var väl en trevlig kväll.
Jag åt då julmat så att jag nästan höll på att spy aså, jag var så mätt så jag knappt kunde sitta upp.
Men det är ju bara jul en gång om året så man måste ju passa på ;b
Fast jag måste erkänna att man börjar bli lite less på kalle anka aså, ;s
Eller, nee fan, nu fick jag dåligt samvete... x) Det är ett MÅSTE att se det, alltid!
Jag berätta vad jag fick:
- dvd
- pengar
- underkläder
- smycken
- godis
- presentkort
- en bok
- jätte söta tofflor

Efter ett tag kom Danne och Linda också, då spelade vi lite kort.
Vi spela hjärter sju, as kul hahah, jag kommer inte ihåg vem som vann.... hmmm, juste, det var moa och danne som kom på delad första plats.
Vid halv tolv typ åkte vi hem och då gick jag i princip och la mig dirr, var så jävla trött.

Idag vaknade jag typ halv elva, fast gick inte upp förns tio över ^^
Då kom momme förbi en sväng, så visa vi bandhero för henne osv.
Sen titta vi på en film som gick på tv, tror den hette ''en galen jul'' eller ngt sånt:)

Efter det gick jag över till lina för att kolla vad hon hade fått för ngt.
Sen gick vi över till mig och spela lite bandhero osv.
Sen spela vi lite yatzy och fika lite.
Efter middagen så kolla vi på Harry Potter och halvblodsprinsen:) Den är så sorglig..... :(

Sen gick vi över till lina och locka håret med hennes nya locktång, typ en I curl.
Det blev faktiskt ganska fina lockar, sen tog vi lite bilder:)
Lägger kanske ut ngn.

Nu ska jag duscha och sen sova...
Godnatt, ha det bra!









 

Do you think i should trust you?
last time i did, you lied.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0