godmorgon!

Har sovit mycket gott, somnade typ kvart över tolv i går och vakna fem över tolv idag!
Alltid skönt med mkt sömn osv.

Igår kväll var jag hos jillen i stan men lina bäcklund och david walterholm :)
Vi satt mest vid tvn och chilla, såg lite robinson och åt popcorn.
Det var mkt trevligt som vanligt.
Jag och lina satt och snacka mkt om vad som händer på nyår..
Vi ska vara på perbacka, blir nog jävligt mkt folk, av oss ''barn'' eller ungdomar kanske man säger så blir det nog,
jag, lina, hanna, jill, samuel och hans flickvän, albert, kanske rasmus :)
Så jag tror det kan bli en rolig kväll, absolut!

Idag vet jag inte vad som händer, ska väl upp och käka frulle nu och sen får vi se vad dagen har att erbjuda!
Kanske åker till farmor eller ngt, det är alltid mysigt :)
Sen ikväll kanske det blir rep, eller så blir det att jillen bara kommer och sjunger lite med mig.

Fan juste, jag glömde fan bort att vi har två dagar kvar i skolan x) hahah!
Jag fick för mig att vi fått lov, det känns så iaf.
Imårn så har vi innebandy cup i skolan, som jag hoppas att vi vinner! :p
Sen på tisdag kanske det blir att spela finalen, eller bara ha lite mys med klassen :)

Aja, nu ska jag masa mig upp ur sängen :D
Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0