lördag

Pappa väckte mig kanske vid halv tio tiden och jag var så jävla trött! ;s
Men jag pallade mig upp och gjorde frukost osv.
Sen ringde jillie och sa att hon inte tog sig till luleå och fråga om hon fick plats i våran bil.
Så hon följde med oss och vi åkte vid halv tolv tiden.

När vi väl kom till luleå så var det as mkt folk;s
Fyfan, vi for först till elgiganten och där var det svin mkt folk, skulle kolla om det var ngn kamera på rea.
Och ja, det var det! Hitta en Sony för 990kr, 12.1 meg:) Så det var ett bra köp!
Sen for vi vidare in till stan, vi åkte till shopping och där var det som vanligt full proppat med folk.
Fast inte lika mkt som förra året när det var mellandagsrea.
Jag hittade faktiskt en tunika på Gina Tricot, den var söt. Liksom bara en vanlig vardagströja.

Vid halv fyra tiden åkte vi till korvgubben och käka lite mat.
Sen vidare till storheden, vi var på biltema, ica maxi, onoff och intersport.
Efter det åkte vi äntligen vidare hem till boden.

När vi kom hem så duscha jag och jillen snacka med david i tele ett tag.
Sen gick vi upp och kolla på lite extra material från den nyaste Harry Potter filmen.
Bland annat så håller dom på att bygga en harry potter värld i florida tror jag det var.
Fyfan jag ska lätt dit, fan så grymt!!!!!!! :)
Tänk att få gå in i Hogwarts ;O Typ alla ställen som man kommer känna igen osv, otroligt coolt!

Nu ska jag och moa kolla om vi kan installera the sims 3 :)
Sen ska jag sova!
Ha det bra!




tkr han gjorde en bra cover:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0