lördag

Skönt med helg och snart är det ju lov också, bara två skoldar kvar.
Igår så var jag med rasmus efter skolan, vi myste på och sen snacka vi lite osv.
Efter middagen så for jag och tjejorna till badet för att ha lite kul! :)
Det var as roligt, vi knäppte kort med linas kamera som man kan ha under vattnet.
Hahahah det blev så otroligt fula bilder så ni kan inte ana det aså, skratta ihjäl mig åt en bild på jill x)
Iaf vi var där till typ 9, sen gick vi in till stan och köpte lite godis osv.
Tog bussen hem klockan 21.22 sen for vi hem till mig och såg film.
Vi titta på tomten är far till alla barnen, absolut inte den bästa filmen jag sett, men det dög.
Den var jävligt komplicerad osv, hhah, jill mådde dåligt av den hahah ;D
Sen så åkte alla hem, förutom jillie, hon sov över hos mig.. Och vi satt och snacka om allt mellan himmel och jord till typ halv tre.. Sen somna vi, hahahaha, jill skratta i sömnen, fyfan vad kul!
Jag vaknar av att hon skrattar ganska högt, fan vad fult.

Idag så vakna vi vid halv tolv och då gick vi upp och käka lite frulle osv.
Sen drog vi med mamma till stan.
Jag skulle kolla på klänningar till jul/nyår och jag hitta faktiskt en, efter många om och men.
Det blev en från seeme som är tajt svart med nitar på:)
Så här ser den ut:

Ganska fin va?! :)

Sen köpte jillen lite julklappar osv, sen åkte jag och mamma och moa och handla lite mat.
Nu ska jag och mamma snart och sola hoppas jag, fan så skönt!

Ikväll vette fan vad som händer aså.
Antingen ska jag vara med rasmus och han ska sova hos mig eller så ska jag vara med jill och lina.
Vi får väl se, rasmus kanske skulle göra ngt annat så..
Men vad som händer blir det väl kul:)

Aja, ska dra upp nu och åka iväg och sola! =)
Ha det bra!

Ska lägga ut lite bilder från lucia!

 





jag, stina och jill som änglar:)

josefin var as fin lucia! :)

Hela kören!


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga ni är life sentence:D

2009-12-19 @ 22:37:43
URL: http://juliaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0