måndag

Ännu en måndag, ännu en skolvecka, fast utan plugg!
Blir skönt att ha en veckan utan att behöva tänka så mkt på skolan, otroligt skönt!!
Ska bara ta det lugnt hela veckan, har bara ett möte på onsdag med medborgarskolan sen radio på torsdag.
Btw så ska vi ha jultema på torsdag så det blir mysigt, ska ha lite fika med oss i studion osv :)

Igår så var jag med rasmus, han gick från stan så jag mötte honom vid två tiden.
Vi såg typ 5 one tree hill avsnitt, sen gick vi till tim och titta på hans nya skoter. Den var fin! :)
Sen vid halv åtta så panik åkte vi in till stan för att rasmus skulle hinna med bussen.

Ikväll vette fan vad jag ska göra, typ, kanske åka till farmor och fika haha x)
Sen så måste man ju se sista avsnittet av ullared, helt klart ett måste.
Det är ju typ jul special också, jävligt mysigt ;D
Sen ska jag fan sova tidigt, är så jävla trött nu för tiden så det finns inte.

Aja, nu ska jag och lina kolla på nå noter som john gav mig idag, fattar inte så mkt men jaa ;)
Hahah, får väl kolla och försöka iallafall.


denna låt är det som jag och lina ska försöka lära oss :)
Jävligt bra låt!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0