måndag

Ännu en måndag, nuu är jag fett jävla less på skolan, shit vad mkt plugg det är.
Har två prov på torsdag, våran matte lärare vägrade att flytta provet till nästa vecka, eftersom vi har lucia på fredag så måste du ha det på torsdag vilket innebär att vi har två prov på torsdag igen -.- SUCK!
Har varit en as seg dag, as tråkigt!
Fick tbx mitt tyska prov idag och fick 84,5/98 alltså vg, mvg gränsen var 95 så jag är nöjd.

Ikväll blir det att plugga matte, tror stina ska komma och plugga med mig så man fattar ngt.
Sen ska jag försöka gå och lägga mig vid nio och sen se one tree hill, så man somnar vid tio iaf.
Behöver mkt sömn om jag ska orka denna jävla vecka! -.-

Nuu kommer lina snart, vi tänka ta en bastu, man blev så frusen av att vara ute ;s
Jappp, så det blir skönt, nu ska jag äta ngt :)
Ha det bra!

 
lätttt snyggast i one tree hill!                            

fan vad störd jag blir på att dom inte är tsm i verkligheten ;s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0