onsdag

Har varit en lugn dag, känns ganska onödigt att vara i skolan just nu eftersom man i princip bara är på lektionerna bara för att vara, man har ju som inte ngt att göra egentligen.
Imårn iaf så har vi sov morgon, eller alla som har redovisat eller gjort en uppspelning på loppan för sören rättare sagt.. Det har jag gjort så jag börjar inte förns klockan halv tio imårn :)

Ikväll har jag varit på ett möte med medborgarskolan, har fått lite info om saker osv.
Det var väl inte så spec kul men nu är det gjort iallafall.
Sen åkte jag hem och titta lite one tree hill, (ovanligt va?!) kan inte sluta kolla liksom, är så jävla bra!
Sen fikade jag lite bullar och kakor som momme bakat och såg lite tv med mamma och pappa.

Nu har jag just duschat, ska sova nuu, är helt slut!
Ska bli skönt att lägga sig under täcket i värmen och sova ut.

Ha det bra, godnatt!


jag älskar dig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0