onsdag

Nu är det ju egentligen julafton, men aa, om vi säger så här.. Imårn är det julafton.
Har faktiskt ganska mkt julkänsla, iaf mkt mer än förra året.

Idag har jag varit med lina och jillen och kollat lite julfilmer.
Först blev det astrid lindgrens jul, tkr den är jätte mysig.
Typ Lotta, Pippi, Ronja, Kajsa kavat, Madicken osv:)
Hahah, rumpnissarna är ju så otroligt söta så man dör ju ;O
''varför blev det kvällen? Vaffö, vaffö dårå?''
Hahah otroligt kul!

Haha kolla in näsorna, fett söta!
Iallafall, sen kollade vi på musses jul också, det är ett måste att se den varje år!

Vid 5 tiden åkte familjen in till stan för att äta på ngn resturang.
Det fick bli Ming, är inte så mkt för kinamat så det blev en pizza för mig :p
Sen åkte vi hem och klädde granen, lyssna på lite mysig julmusik, drack glögg osv:)
Vi kollade också på lite gamla filmer, liksom typ från julen -99 osv hehe ;D

Vid 10 tiden eller ngt, gick jag över till lina för att följa henne, david och jill på max.
Fet som lina är köpte hon ett nuggetsmål, hahah.
Sen åkte vi runt lite överallt me bilen, kom hem för en kvart sen typ:)

Nuu ska jag typ sova, ska bli grymt skönt.
Imårn kommer farfar vid 11 tiden och ger oss julklappar sen kommer momme och fikar.
Då ska jag ge henne min julklapp till henne också:)
Sen åker vi väl till farmor vid 2 tiden och sen blir det ju att checka kalle anka ovc ;D
Ska bli grymt gott med lite julbord också, mums!

Aja, god jul på er alla!
Ha det bra!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0