onsdag

Klev motvilligt upp klockan kvart över tio för att ta halv tolv bussen in till stan.
Där vi mötte jill, josefin och evelina. Vi gick till opalen för att fika lite, vilket var gott!
Käkade en räkmacka och cola, det fick bli min frukost.
Sen gick vi på stan bara och chillade lite. Klockan fem över ett tog jag, lina och jill 55an till suntan för att sola.
Det var verkligen as skönt idag, eftersom det var så jävla kallt ute osv.

Efter det åkte vi hem och repa lite till imårn som sagt.
Sen käka jag lite middag och åkte iväg och hämta moa från träning, sen vidare till lasergame.
Vi spelade mot familjen stubé, våran familj vann ;D Jag var bäst i ett spel, 3600poäng, fan va bra jag är!

Sen blev det att fara och käpa lite godis och sånt till morgondagen.
Btw så längtar jag som fan till imårn, kommer nog bli super kul!
Älskar att klä upp mig osv, få vara med mkt folk, det är super trevligt.
Sen ska rasmus vara med också, plus att han ska sova över, så det kommer nog bli as bra! =)

Nu ska jag snart sova, blir en lång dag imårn så måste vila upp mig.
Godnatt, ha det bra!

slänger ut lite musik.

 



 



 

Lyssna och njut! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0