onsdag

Har varit på björknäs på studiebesök typ, kollade på samhälls, ib och estet.
Fast jag har ju bestämt mig för länge sen att jag ska gå estet, det har jag vetat länge.
Så det var ganska tråkigt och onödigt att gå och kolla på dom andra linjerna.
Fast det var väl bra ändå, då blir man ännu mer övertygad om att man verkligen vill gå estet.

Slutade klockan halv ett typ, sen gick vi en sväng på stan och vänta på bussen.
Kom väl hem vid kvart över två och då börja jag plugga dirr.
Har ju tyska och so prov imårn, otroligt jobbigt måste jag säga.
Vill bara få alla prov bortgjorda så jag kan göra vad fan jag vill och känner för på fritiden.

Fick ju fan ingen sovmorgon i morse bara för att vi skulle till björknäs,
såå är fucking trött nuu aså, fyfan vad jobbigt det var att stiga upp i morse.
Behöver få lov nu så jag får vila upp mig lite grann.

Ikväll blir det väl att plugga som ett psyk igen -.-
Det är så tråkigt, men jag vill få mvg på so:n och helst mvg på tyskan men det kommer jag inte få.
Är nöjd om jag får ett starkt vg på tyskan iaf!
Har haft mvg på alla so prov som jag gjort i nian så vill helst fortsätta med att få det nu.

Är ju ledig på fredag, fan så skönt! Vi får kompledigt för att vi var på öppethus i måndags.
Så ska sova ut som fan och bara chilla på hela fredagen.
Sen så kommer rasmus till mig dirr när han kommer från kalix så det kommer bli jätte kul att få träffa honom!
Vet inte riktigt vad vi ska göra men ngt skoj blir det. Prata, mysa osv..

Vet inte vad jag ska göra mer den här helgen, vi får se.
Blir väl att vara med kompisar osv, chilla, se ngn film eller ngt liknande.
Juste, jag ska ju till luleå och shoppa julklappar på lördag.
Det blir skoj, har inte varit leå på jätte, jätte länge fan.
Undra hur många jag ska köpa till, det kommer nog bli dyrt men det är ju bara jul en gång om året:)

Nu sitter jag och väntar på att lina ska komma över och förhöra mig på första världskriget.
Så jag antar att hon kommer snart så jag ska väl läsa igenom allt en gång till.
Kanske skriver ngt ikväll om jag hinner och om jag har tid.
Ha det bra!



hahah, ngn låt som jillie visade, diggar orginal låten som fan!


hahah var tvungen att lägga ut denna också, kolla på hela! hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0