söndag

Har varit med jill på stan en sväng idag, hon skulle kolla om hon hitta ngn klänning till nyår.
Jag köpte, lösnaglar, lösögonfransar, body lotion och glitter spray som jag och jill ska ha i håret på torsdag.
Sen vid ett skulle jill med david på bio så då fick jag och sitta och vänta på skjuts i typ 25 min -.-

Men mamma och pappa kom och hämta mig tillslut och då for och handla lite mat.
Det blir räkmackor till middag idag, jävligt gott och enkelt!
Sen ville mamma att jag skulle göra en test frisyr och en test sminkning till nyår så då gjorde jag det.
Det blev faktiskt jävligt fint, iaf sminkningen :)

Nu sitter jag och väntar på mat och ska snart iväg till degerbäcken och sova över hos älsklingen.
Kommer nog bli en mysig kväll.
Ska väl se one tree hill och sen går det en film på 5an ikväll, bröllopsfixaren tror jag den heter.
Har inte sett den så kanske blir att kolla vad det är för ngt.

Imårn ska jag och mamma och sola, vill vara brun och fin till torsdag.
Sen vette fan, kanske blir lite rep med lina och jillen.
Vi skulle behöva göra det om det ska bli ngt framträdande på nyår.

Aja, nu ska jag packa lite osv.
Ha det bra!









Lite härliga sommar bilder från grekland :)
Vill tillbaka dit nuuuuuu! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0