söndag/måndag

Jag orkar inte skriva ngt idag, men kan sammanfatta allt lite snabbt.
Igår var jag ju med rasmus, sov ju över dära.
Det var mysigt som vanligt! :)
Vi titta tv, myste på, käka lite fruktsallad och bara hade kul!

Sen idag så var jag och mamma och solade en sväng.
Ska ju vara brun och fin till på nyår hade jag tänkt.
Sen så käka jag middag och drog till hildurs för att se david spela lite handboll. Bra kämpat david! :)
Det var väl klart kring halv 8 och då for vi hem och repa, jag, lina och jillen.

Nu sitter jag här i sängen och skriver och jill ligger här bredvid och snackar om mjölk hahah;D 
Aja ska slänga ut lite bilder, 
Ha det bra! 



älsklingen gör upp en eld :)

<3

band hero på g ;D

haha koncentrerade?! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0