tisdag

Faaaan, jag trodde verkligen att det var onsdag idag :( Jävla skit!
Idag har det varit en bajs dag, inte så jobbig eller nå bara jävulst seeeeg...... :O
Har haft jävligt ont i magen hela dagen, (FL) ni som kan våra fina förkortningar vet vad jag menar ;D
Har haft ont i huvet iaf, jätte jobbigt!
Fick tillbaka mitt biologi prov idag, fick 46/68, vilket var g -.-
Vg var 49, så var tre poäng ifrån vg :/ Hoppas att hon inte sänker mig till g nuu.
Fick också tillbaka mitt matte prov, 7 poäng över g gränsen :D:D:D:D!!!!
Är mkt nöjd med det, fyfan!

Ikväll så ska jag typ lägga mig och dööö i soffan och se one tree hill.
Fan vad nörd jag är ;s Men det är jag stolt över ;D

Nu ska jag spela lite gitarr och sen duscha,
Ha det bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0