tisdag

Idag vaknade jag och jill kanske vid elva tiden och gick sedan upp och käka frulle.
Sen satt vi och sega vid tvn ett tag, kommer inte ihåg vad vi såg för nå men ;D
Då kom jag och jill på den idéen att vi skulle knäppa lite coola bilder utomhus,
vilket var en ganska dum idé, eftersom det typ var -20 ute ;s
Iaf vi sminka oss osv, fixa håret, men knäppte två kort ute och sen gick vi in :D Lyckat! (y)

Till middag blev det tacos, vilket var jävligt gott, var verkligen rätt dag att äta de på.
Sen blev det repning med lina och jill, vi körde bara igenom allt snabbt.
Vet inte riktigt om vi kan allt, men det får gå som det går.
Sen skulle moas band repa också, så vi hjälpte dom lite osv:)

Mitt i allt kommer rasmus och tim förbi med skotrarna, rasmus gav mig min julklapp också ;)
Så det blev att åka ut på en skotertur också, vilket var roligt! =)
Vi åkte upp på berget där vi alltid brukar vara och grilla på hösten/våren/vintern.
Hahah vi cykla ju upp dit i höstas, det kommer jag aldrig glömma, skit jobbigt!
Iaf, sen åkte vi bara på sjön osv, as kul!

Efter ett tag blev det ju as kallt, det är ju trots allt -25 ute, eller iaf så var de det då.
Vi åkte då till tim och kolla film.
Det blec ice age 3, hahaha, hade inte sett den, kan säga att den var as bra!
Jätte kul, jag älskar verkligen humorn i dom filmerna.
Jag och lina knalla väl hem vid tolv tiden och tog dirr en bastu för att bli lite upptinade x)

Nu ska jag snart sova, vilket ska bli så jävla skönt!!!
Imårn ska jag, lina, stina, signe, stina, jill, evelina och josefin nog på stan och fika tsm.
Det kommer nog bli jätte trevligt! :)
Sen ska jag handla godis till nyår, sola och sen får vi se.

Aja, slänger ut lite bilder.
Ha det bra!

 







 

 



Tänka fritt är stort, men att tänka rätt är större!

Kommentarer
Postat av: Anonym

söta ni är

2009-12-30 @ 01:54:09
URL: http://juliaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0