torsdag, fredag

Hej, skrev inte igår för jag hade inte tid, men nuu ska jag berätta vad jag gjort igår och idag.
Igår så gjorde jag två prov, tyska och so.
Tror att jag får vg i tyskan och jag kan nog få ett mvg i so=) Gjorde mitt bästa iaf!
Sen så hade vi ju radio på kvällen, det var ju roligt som vanligt.
David, ejjan och niklas var också med och sällskapa oss lite elr vad man ska säga.

Idag har jag varit ledig, fan så skönt det var! Sov till tolv, det behövde jag verkligen.
Då gick jag upp och käka lite frulle och såg på how i met your mother, svin kul!
Vid halv tre tiden kom rasmus, väldigt kul att träffa han! =)
Vi såg lite tv, sen spela vi lite piano, sen snackade vi mkt, åt god middag och bara myste på.
Han for hem vid halv nio tiden, och då gick jag över till lina.
Signe var också där, så vi dampade lite osv, hahah!

Shit, blev fan nervös när erik hängde löst ;s Tur att alla röstade på honom!
As bra finalister i år aså, calle är grym och erik också.
Men jag hoppas på att erik vinner, han är för jävligt bra på att sjunga aså.
Fick rysningar i hela kroppen när han sjöng run to the hill!


Fan vad gulligt när kiss hälsade till erik, han börja fan gråta, shit vad coolt.
Perfekt låt till erik!


Denna låt gör han också fett bra!


Imorgon ska jag och jillen till luleå, bra nog kul!
Sen på kvällen ska vi till ejjan och laga kyckling tacos men honom, david, jill, lina och stina! :)
Jag tror det blir super kul!
Sen på söndag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, typ plugga och repa!

Nu ska jag nog gå och lägga mig! Godnatt!
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0