torsdag

Yessss, imårn är det fredag och så är det snart lov!
Fan så otroligt jävla skönt det kommer att bli, kommer njuta så jävla mkt!
Idag har det varit ännu en onödig dag i skolan, har typ inte gjort ngt spec.
Fick julbord till lunch vilket inte var så värst gott, ni vet, skolans mat är ju aldirg bra.
Sen så skruva jag, hannes, stina och samuel ihop ett helt trumsätt, shit vilket jobb.
Det var ju inte ens uppackat liksom, allt låg i kartonger så vi gick packa upp allt och sätta igång och montera.
Det tog typ en och en halv timma, vi fick göra det på tyska lektionen för vi hade ändå inget att göra.

Direkt efter skolan kom pappa och hämta mig och jill på skolan och så åkte vi hem.
Vi sjöng lite och spela gitarr sen snacka vi bara osv.
Pappa gjorde läfsor till middag vilket är så otroligt gott! :)
Jag åt typ 14st, jill år 11st och fan vad mätt jag var ;O Det är som småplättar så det går ner några st.
Sen titta jag och jill på avsnittet från ullared julspecial, det är så mysigt.
Hahahahah, jag och jill kolla om flera gånger när Maggan och gittan skulle julpynta hemma.
Herregud vilket garv dom har, jag kan inte släppa det aså! Så otroligt härliga människor!
Typ jag och jill om 50 år ;b

Klockan halv 7 börja vi dra oss till snabelhuset för att sända radio.
Vi hade jultema idag och det var väldigt mysigt.
Vi hade med oss fika och julmust plus att stina hade med sig ljus som vi tände, så vi fick verkligen julkänsla.
Det är ju så fint när man spelar julmusik det är så härligt att lyssna på!
Vi satt och snacka om olika ramlingar som vi gjort när vi åkt slalom i alla dessa år.
Hahah, jag har ju gjort några härliga fall i mina dar.
Första gången jag var i klinten åkte jag in i en stolpe i liften, härligt!
Haha jills första gång som hon skulle åka ned för B-backen, hon misstolka de jag sa.
Jag sa ''våga släpp på lite'', så hon släppte helt och kom upp i väldigt hög fart;s Hahah, så tillslut kastade hon sig ner och åkte på mage ned för typ halva backen, fyfan vad kul det var att se! Nog för att det var ett tag sen men ändå. Sen så har ju Lina också gjort ett ganska roligt fall....
Hon skulle hoppa i ett hopp, sen så var det två träd just intill hoppet, så hon fastna med skidan i trädet och gjorde en volt ner på marken typ..
Så hon bara flög... hahah, jag som stod en bit ner tänkte ju liksom om hon gjort illa sig osv.
Så jag fråga, och hon bara sätter sig upp och ba:
- väntaa, väntaaa...
Jag ba, - va? Hur gick det?
Så sa hon igen, - vänta.....
Då böra jag garva som fan, för jag fatta ju fan ingenting x)
Då hade hon tydligen musik i öronen så det var därför hon sa vänta, för hon hörde mig inte^^ hhahahah.
Det var verkligen en rolig syn!

Iaf, imårn är det fredag och det är ju alltid roligt!
Har dock ingen sovmorgon imårn, det suger! :( Men det är väl ganska chill på skolan, inte så jobbigt.
Efter skolan så ska jag nog vara med rasmus, vilket blir kul som vanligt.
Sen på kvällen så ska vi tjejer ha tjejkväll, vi ska nog till badet först och sen hem till ngn och se film.
Blir nog en jätte mysig kväll tror jag! :) Var länge sen vi bara gjorde ngt bara tjejer..

Resten av helgen har jag inget spec inplanerat, rasmus kanske ska sova hos mig på lördag.
Sen kanske jag ska med mammsen till luleå på lördag och hiita en klänning till mig.
Måste hitta ngt till jul och nyår.
Kanske bara blir att fara i boden, kanske har hittat en jag vill ha:)

Nu ska jag sjunga lite tror jag och självklart spela gitarr.
Sen ska jag ta en dusch, efter det ska jag nog sova! :)
Har som sagt ingen sovmorgon så måste somna tidigare ikväll, hahah, elr iaf försöka.
Ha det bra, godnatt!


jag och jillie i vintras :) pözzzz på dig gmn! <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0