tråkig söndag!

Fan vad jag hatar söndagar, fyfan, man vet liksom att måndagen snart kommer:(
Blir fett med plugg hela veckan, har biologi prov och matte prov.
Ska fan ha mvg på biologin och iaf g på matten, VÄGRAR ATT GÖRA OMPROV!

Igår kväll var vi ju hos ejjan och käkade kyckling tacos, eller som ejjan säger takooooos x)
Det var jätte trevligt iallafall, vi satt mest bara och chillade osv:)
Det var jag, jillie, lina, david, ejjan sen så va det niklas, jens, jocke och martin kom också.
Vid elva tiden skulle alla dra till unbyn och då for jag, lina och david till mig och satt och snacka osv i mitt rum.
Haha, hade typ nån allergi reaktion såå hade värsta astma garvet osv x) ;s
Dom drog väl vid ett tiden elr ngt sånt.

Jillie sov hos mig och vi somnade väl vid halv två, elr iaf jill ;)
Sen sov vi enda tills mamma och och väckte oss halv tolv typ, fan så skönt det var!

Idag ska jag bara ta det lugnt, ska repa senare ikväll!
Har spelning i älvsbyn med david, på lördag klockan 22 :)

Nee, nu ska jag gå och duscha,
Ha det bra!


feeeeet låt! :)

Kommentarer
Postat av: David

haha så du fastnade för 50cent låten jag slog på igår^^

2009-12-06 @ 15:31:42
URL: http://daavd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0