fredag

tjaa! Har varit med hanna nu i två dygn, härligt! Skönt att få vara med gumman äntligen! <3
Idag har jag inte gjort ngt typ, drog till rasmus efter maten.. Skönt att komma bort hemmifrån.
Vi gjorde inget speciellt typ, bara umgicks osv.
Imårn hoppas jag verkligen att det blir fint väder så att jag får sola och bada lite,! Det har fan bara varit skit väder sen jag kom hem! :( Vill kunna dra på alder!
Hoppas på att få vara med älsk imårn med!

Vill bara vara med honom, diggar inte att vara med er längre.. Missar ju så mkt, känns fel att ''hänga me er'' då.
Då får ni vara med varann så är jag med min älskling ist.
Ni planerar ju typ att göra saker när jag inte kan, men jaa, när ni inte kan då ska inget hända.
Aja, what ever, ni är inte det viktigaste.. det är en annan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0