i'm back on track

idag förstod jag verkligen att jag aldrig skulle klara mig utan jill holmgren!
Det skulle aldrig gå att leva utan dom dära skratten som alltid får mig lycklig..
Det skulle inte gå att leva utan hennes underbara personlighet. Det finns inte en sak jag inte tkr om med henne, hela hon älskar jag! Jag har en sånn jävla tur som fått lära känna denna underbara människa..
Hon är som en syster för mig, hon har en plats i våran familj.. Alla tkr om henne.
Hon är alltid välkommen, hon gör alltid alla glada, hon är den bästa jag känner!
När allt är skit så är det jill som får mig att se det ljusa.. Hon gör så att allt blir okej!
Jag klarar mig verkligen inte utan henne, kan inte tänka tanken att förlora jill holmgren. allt skulle vara annolunda.
Sen den dagen hon kom in i mitt liv har jag älskat henne, sen den dagen jag fick se henne le visste jag att hon var den som jag alltid skulle vara bästa vän med! Kommer aldrig glömma alla underbara minnen, dom kommer alltid finnas kvar inom mig vad som än händer! Jill är den som man alltid kan vara med, jill är den man aldrig kan bli less på..
Jill är den som man alltid kan lita på! Hon är den som jag alltid vänder mig till när jag får det svårt!
Hon är helt enkelt min absolut bästa vän! Jag kan verkligen säga vad som helst till henne, man vet att hon alltid lyssnar.. Man vet att hon alltid bryr sig om en. Jag märkte att när jag var borta kände jag mig tom, jag sakna henne för mkt.
det var ngt som saknades, det var den här underbara tjejen som får mig att känna mig hel!
Det var bara två veckor som du och jag var ifrån varann, men det kändes som en evighet!
Skulle kunna skriva en miljon hundra tusen rader till om hur underbar människa jill är..
Finns egentligen inga ord som kan beskriva henne. Men jag försökte :-)
Älskar dig jill holmgren, mest av allt! Finns alltid här för dig, alltid! vad de än är! Du kan lita på mig.. jag släpper dig aldrig gumman, alltid vi! <3 always and forever <3

Kommentarer
Postat av: älskar dig så jävla mkt!

aså nu sitter jag här och stor lipar, ;( emma du betyder så jävla mkt för mig, ingen någonsin kan ta din plats i mitt hjärta. som jag alltid säger vi har något som ingen annan har!

och att få vara med dig är det bästa i mitt liv! din familj är dom bästa jag älskar er allihopa!! jag känner mig alltid så hemma hos dig!

alla svåra tider har du alltid funnits där, du vet inte hur tacksam jag är att jag har dig gumman.

dom här 16 dagarna har inte varit kul utan dig. tomt är rätta ordet! sista dagarna räknade jag fan ner timmarna.



du ska veta att jag inte bara säger de här för att säga utan att jag menar verkligen det!

Jag sätter Alltid dig i första hand! alltid!

tro inget annat.

Emma Larsson det ska alltid vara vi!

<3

Jag älskar dig med hela mitt hjärta!

2009-07-08 @ 16:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0