lördag

tjenare! :-) Nuu är man hemma i boden igen.. Har varit i stugan nu i två dagar=)
Skit skoj, fast vi hade inte så tur med vädret.
Det småå åska ju typ hela tiden, sen va det björnar o skit x) hehe,
Vi vart lite rädda dära när åskan var rakt över oss och vi hörde björn vrål osv^^
Men jaa, david kom och lugna ner oss lite, hehe, skönt att han kom=)
Annars har vi mest ätit och sovit tror jag.. Vi var ute med båten en sväng och badade/bastade.
Svin skönt att springa ner i sjön när man bastat!
Sen igår när jag kom hem for jag dirr till rasmus, har sovit över där! =) Mysigt!
Vii hyrde en film (rallybrudar) den var väl sådär, inte den bästa film jag sett men den va okeyy!
Efter det myste vi på ett tag och vid tolv gick och basta i hans utebastuu =)
Vi hade massa ljus tända, var faktiskt ganska romantiskt! :-)
Vid halv tvåå somnade vi haha, var ganska slut efter stugan måste jag säga..
Måste säga att rasmus tar jävligt mkt plats i sängen, mkt täcke tar han åxåå :b
Vi vaknade typ vid halv elva idag, såå låg vi kvar i sängen och myste i nån timma, sen gick vi upp o åt frulle.
Nuu sitter jag här och ska gå in i duschen, mitt hår luktar så mkt skoter :s haha.
Jag och rasmus har hållit på med hans skoter lite, så alla kläder och allt stinker x)
Jaa, ikv ska jag nog vara med jill, lina, signe och david elr nått, sen ska jag sova hos jillenpillen..
Slänger in lite bilder från stugan osv :-)
Ha det bra!


goo och glad, kexchoklad =)


four fun 2008 - life sentence 09!


älskar er tjejor! <3¨


david hittade en ödla :b


davve the maaan ror =)


älskar dig gumman!


minnen för livet med er tjejer!


ludde kom o titta förbii mitt i natten, hehe
man han ville inte va med på bild^^


vi är normala, kör ut skotern mitt i sommarn :b

Kommentarer
Postat av: David

ni var så söta när ni var rädda;D trevligt trevligt, fast jag satt vaken själv tillsslut o vägra sova hah. sakna :)

2009-10-26 @ 02:44:41
URL: http://kampeglod.se/daavd

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0