lördag =)

hejhej :-)
Fyfan vad jobbigt de var att stiga upp idag, aså shit säger jag bara..
Igår var jag på pdol med rasmus och såg dead by april och hammerfall.
Det var jätte kul! Såå vi kom väl hem vid 3tiden typ, sen somnade jag och rasmus kanske vid 4.
Såå jag har inte sovit så mkt, är dock helt slut nu så jag funderar fan på att gå och lägga mig.
Jaa, idag.. Idag har jag haft spelning:) Det var ganska nice, inte så mkt folk men det var kul ändå!
Imårn är det spelning igen på samma ställe, kom och titta! =)
Efter spelningen gick vi och käka på frasses, fyfan va göttt! Sen var vi på stan och chilla ett tag^^
Tro det elr ej, men jag, jill, lina och rasmus gick hem från stan idag! Var ganska skönt att gå faktiskt.
Så när vi kommit hem gjorde vi inte så mkt, rasmus for till tim efter ett tag.. Sen kom anna, niklas, noel och hannes förbi, så jag var lite barnvakt åt sötnoel! Jaa, jag tänkte slänga in lite bilder från pdol och dagen :-)


dead by april! <3

hammerfall! :-)

jag och älsklingen, <3

efter spelning=)



jag älskar dig! <3

Ikväll har jag bara varit med tjejorna och chilla påå :-)
Vi ville verkligen hitta på nått, så vi bestämde oss för att cykla till piraten och hyra en film.
Det blev revulotionary road, med kate winslet och leonardo decaprio =)
Den var inte lika bra som jag trodde att den skulle vaa... Jag rekomenderar inte den men jaa, den blev långtråkig efter ett tag. Haha btw, på vägen hem från stan ramlade stina och jill med cykeln xD hahaha, fyfan vad jag garvade!
Fast jillen gjorde illa sig :( Hon blödde på knääät ;s haha
Jaa,, just nu sitter jag och lyssnar på musik, ska som sagt gå och lägga mig snart. Sköönt!
Ska ju upp tidigt imårn faaaaan. :b

Hatar filmen men älskar skådisarna!
Aja, godnatt, Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0