måndag

Tjaa! Fan vad härligt med bra väder! :-) Det behövdes, skönt med soool (H)
Så idag har jag varit på utebadet (björknäs) med lina, signe, jill, samuel och david!
Det var ganska kuul, solade mest hela tiden. Har blivit lite brunare faktiskt.
Så vi var dära till typ kvart över fyra typ ^^ Sen drog jag hem.
Rasmus skulle komma dirr efter hans jobb så var tvungen att skynda mig hem.
Så typ fem minuter efter jag kommit hem kom rasmus till mig..
Så jag har varit med han hela kvällen =) Mysigt!
Haha, hans moppe starta inte när han skulle hem så då hade vi vatten krig ist :p
Jag kan ju säga att jag blev jävligt jävla blöt. Mina kläder är dyngsura :s
Haha, fick inte ge igen så mkt för jag hade typ inte en chans att ta vatten slangen meen.. lite blöt blev han med :b
Efter det gick jag in och böt kläder :-) Sen ringde han efter skjuts.
Nu sitter jag här jag tänkte redigera olika klipp vi spelat in från stugan typ :-)
Kan ta ett tag, datorn fittar ju sig hela tiden åxåå -.- Men, jaa jag kan ju börja på nått iaf.
Imårn ska jag typ färga håret :D Elr slinga typ.. kul =)
Aja, jag slänger in nån bild från dagen..
Ha det bra!


signe :-)

lina och davve =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0