måndag/tisdag

hejhej!
Igår var jag, lina, signe och jillen i davids stuga, var en väldigt mysig stuga må jag säga :-)
Vi hade det trevligt, snackade, åt godis och chilla på.
Vid tolv tiden började vi se titanic också, den är så jävla bra aså, fyfan!
Men jag började faktiskt inte gråta, tror att jag har sett den för mkt.. Men man kan aldrig bli less på filmen!
Så filmen var väl klar där vid 3 tiden, då skjutsade david hem jillen och signe :-)
Jag och lina stannade kvar, haha, vi satt och lyssna på massa cp skivor och lina hade tagit me sig borat filmen x)
hahaha, fyfan vilken dålig film, elr jag såg inte så mkt men ändåå, usch ;s
I deras stuga har dom haft hundar, så det kände jag av jävligt snabbt, så vi fick fara hem och hämta medicin.
Men det gick inte över, utan det blev värre när vi skulle sova :-(
Jag försökte verkligen att sova, men det kändes som om jag inte fick nå luft. Skit läskigt.
Så vid 7 tiden på morron skjutsade david hem mig så det skulle bli bättre. Stackars lina och david, haha, dom kunde inte sova pga att jag lät som om jag höll på att dööö x) haha.
När jag kom hem la jag mig i sängen, men låg vaken i typ en timma, hade jätte svårt att andas ;s
Men det blev lite bättre ändå, så jag somna till sist :-) Sov till halv elva, sen gick upp och åt frukost.
Så hela dagen har jag tagit det lugnt, sett one tree hill, solat lite och tränat.
Ska inte anstränga mig så mkt ikväll, det är så jobbigt med andningen.
Aja, jag ska slänga ut lite bilder från gårdagen, elr kvällen kanske rättare sagt :)

signe :-)

däääjvee :-)

lina och siggggggge ;b

david satt på mig och signe höll fast mina
armar så att dom skulle få ett fult kort på mig.
Fan va taskigt :-(

Jaa, ikväll har jag ingen aning om vafan jag ska hitta påå.. Kanske blir lite one tree hill :)
Sen kanske jag ska vara med jillen om hon kommer hem från sin stuga snart.
Hoppas jag hinner vara med jill, annars dööör jag! x)
Aja, ska dra och göra mig i ordning nuu,
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0