onsdag

tjenare!
Idag har jag fan varit duktig! Jag och lina har gått runt sjön (7km) :-)
Det var väl inte jobbigt men det var inte lätt heller, nu är jag stolt över mig själv!
Måste verkligen börja träna nu aså, verkligen! Måste börja ta hand om mig själv!
Ska försöka minska på allt skit som jag äter osv, nu jävlar ska jag bli väl tränad och snygg! x)
Hehe, jaa nu ska jag göra mig i ordning och städa lite åxå.. Har det inte så fint i mitt rum nuu ;s
Ikväll ska jag till älsklingen! Längtar :-) Vet inte riktigt vad vi ska hitta på med ngt kul blir det nog.
Aja, jag kanske skriver mera senare!
Ha det bra!

Den här låten håller jag och jill på att jobba med :-)
lyssna och njut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0