onsdag

tjabba! :-) JAG LEVER! jag är inte död om ni trodde det, haha, iaf, jag har varit på en underbar semester i grekland.
Mkt sol, mkt bad och framför allt mkt mat x) Just nu sïtter jag i bromma på skandic hotell.
Här ska jag vara tills lördag morgon, då sticker jag hem till boden igen! :-)
Fyfan vad jag längtar hem aså, fyfan, jag vill hem till alla mina kompisar!!!
Saknar bandet, saknar rasmus, saknar min SÄNG! :D
Ni ska veta aså, i grekland, sängarna var så jävla osköna ;s Kändes som om man typ sov på golvet.
Men jaja, jag överlevde! :-) Imorn ska jag och shoppa i huvudstaden stockholm, kul. Men ändå jobbigt -.-
Sen på fredag tänkte vi ta oss en titt i slottet, elr på skansen elr nått sånt :p
Aja, ska ut på en liten prommis nue.. Liksom vi måste vänta på att få ett rum, vi får det kl 2 ;s
Nu har jag varit vaken i över 24 timmar så jag är ganska slut.. Längtar till att få sova lite!
Jag skriver när jag kommer hem och då kommer det bilder från resan åxåå! :-)
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0